Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

14 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟ "ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ..."


14 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΕΙΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟ "ΠΑΤΕΡ  ΗΜΩΝ..."

 Δε μπορώ να πω το Πάτερ Ημών αν είμαι   κλεισμένος στον εαυτό μου + Δε μπορώ να πω το «Πάτερ» αν δεν δείχνω τη σχέση μου αυτή στη καθημερινή μου ζωή  +  Δε μπορώ να πω «ο εν τοις ουρανοίς» αν απασχολούμαι τόσο πολύ με τα πράγματα της γης που δε θησαυρίζω στους ουρανούς

+   Δε μπορώ να πω «αγιασθήτω το όνομά σου» αν εγώ που καλούμαι με το όνομά Του δεν ζω ζωή αγία
Δε μπορώ να πω «ελθέτω η βασιλεία σου» εάν δε κάνω το κάθε τι που μπορώ για να ιδρύσω τη βασιλεία του Θεού στη γη
+ Δε μπορώ να πω «γενηθήτω το θέλημά σου» αν έχω αμφιβολίες ή δεν υπακούω στο θέλημα του Θεού για τη ζωή μου
Δε μπορώ να πω «επί της γης ως και εν ουρανό» αν δεν είμαι διατεθειμένος να αφιερώσω τη ζωή μου για την υπηρεσία Του
Δε μπορώ να πω «τον άρτο ημών τον επιούσιον δος ημίν σήμερον» αν προσπαθώ να τραφώ με παλιές πνευματικές εμπειρίες


+ Δε μπορώ να πω «άφες ημίν τα οφειλήματα ημών ως και ημείς αφίεμεν τοις οφειλέταις ημών» αν κρατώ μνησικακία εναντίον οιουδήποτε
Δε μπορώ να πω «μη εισενέγγεις ημάς εις πειρασμόν» αν εγώ ο ίδιος τοποθετώ τον εαυτό εκεί που πρόκειται να πειρασθώ
+   Δε μπορώ να πω «από του πονηρού» εάν δεν είμαι διατεθειμένος να πολεμήσω τον πνευματικό πόλεμο με το όπλο της προσευχής
+ Δε μπορώ να πω «Διότι σου εστίν η βασιλεία» αν τον Βασιλέα δεν τον τιμώ με την υπακοή μου σαν πολίτης Του
Δε μπορώ να πω «σου εστίν η δύναμις» αν φοβάμαι το τι πρόκειται να κάνουν ή σκέπτονται οι άλλοι εναντίον μου
Δε μπορώ να πω «σου εστίν η δόξα» εάν προσπαθώ να κερδίσω δόξα για τον εαυτό μου
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΑΓΑΠΩ ΤΟ ΘΕΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΟΣ ΜΕ ΑΓΑΠΑΕΙ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου